Organisatiebureau

Er zijn inmiddels voldoende goede restaurants, cateraars, licht en geluidbedrijven, evenementenverhuurders, horeca uitzendbureaus, banketbakkers, privé-koks, zaalverhuurbedrijven, groenbedrijven, drankenleveranciers, artiestenbureaus, podium bouwers, evenementencateraars ………..

Maar goed, wie brengt op het juiste moment deze personen bij elkaar. Wie zorgt ervoor dat deze bedrijven een sublieme prestatie neer zetten en kunnen excelleren tijdens uw belangrijke gebeurtenis, uw event …

Juist, Buro Magnificent

Buro Magnificent is een jong buro, een spranklende fontein vol met: organisatietalent, bruisende creativiteit, evenementenadvies, verrassende keuzes, spectaculaire acts, betrouwbare partners, gevoel voor sfeer, heerlijk eten en drinken………maar vooral passie voor uw evenement.
Geen voorgebakken, kant en klare events.. maar maatwerk!!
Buro Magnificent onderscheidt zich door onafhankelijk persoonlijk advies aan te bieden tegen Nul tarief. Dat leest u goed. Samenwerken met Buro Magnificent kost u geen geld. Maar zal u alleen maar geld opleveren……….

Het zijn vaak de kleine dingen die een wereld van verschil maken.

Werkwijze: eerste contact (u belt ons of wij hebben u gebeld) | afspraak + inventarisatie wensen voor event | concept plan met programma en begroting | afspraak | volledige afstemming | afspraken contractueel vastleggen | wij gaan hard aan het werk met uw event (en u een beetje) | productiesheet maken en bespreken | de dag breekt aan | opbouw en voorbereiding gereed | FEEST/EVENT | afbouw en debriefing | evaluatie met u | facturatie | op naar het volgende event!

Van belang voor het slagen van een event of boeking:

  • bespreken aangelegenheid
  • doelstelling bepalen
  • aantal gasten
  • inrichting
  • locatie
  • parkeren
  • tijdelijke onderkomens
  • aankleding
  • programma
  • entertainment
  • artiesten
  • cateringen
  • logisch programma
  • opbouwlogistiek
  • afbouwlogistiek
  • en alle verdere voorkomende zaken die spontaan gaan ontstaan in dit creatieve proces

We helpen u denken door het te doen!!

Kernbegrippen voor een geslaagd event en een prettige en vruchtbare samenwerking met Buro Magnificent :

Talent

Gezamenlijk talenten onderkennen, ontwikkelen en samenbrengen om een prachtig event te produceren! Buro Magnificent beschikt over een aantal talenten (creatief | organiseren | logisch nadenken | communiceren | verrassende en verfrissende denkwijze | ‘niets is zoals het moet’-werkwijze). Die combineren wij graag met uw talenten opdat er een goed team ontstaat.

Keuzes

Het maken van de juiste keuzes is essentieel voor het welslagen van uw evenement. Buro Magnificent geeft u de keuzes en laat u kiezen uit meerdere opties, ongeacht het onderwerp. Bijv: wilt u witte of gekleurde koffiekopjes, verse of zijde bloemstukjes, gebak of petit-fours, binnen of buiten, tent of luifel, zakelijk of informeel? De keuzes reiken wij aan, de keuze maakt u, de voldoening van een goede keuze volgt tijdens het event. Bewust keuzes maken geeft rust.

Detail

Na de keuzes volgt het detail! Oog voor detail. Uw gedachte, doelstelling en keuzes zijn de basis voor ons ‘oog voor detail’. Detail bij inrichting, detail in catering, detail in beleving, detail in uitingen, detail in planning en logistiek en detail in draaiboek.

Want, kleine dingen kunnen een wereld van verschil maken…….

Samen

Vele gedachten maken licht werk, waarna vele handen licht werk overlaten! Samen bedenken, samen ontwikkelen, samen keuzes maken, samen de details bepalen en talenten samenvoegen. Kortom, een event organiseert u samen met de professionals van Buro Magnificent.

Uniek

Ieder event is uniek! Een event begint op NUL. Hoe eenvoudig of ingewikkeld uw event kan zijn, uw event is voor u uniek. Buro Magnificent levert maatwerk en maakt de samenwerking uniek.
Mooie woorden en een uitgebalanceerde filosofie!! Belangrijker is: laten we gewoon SAMEN aan de slag gaan om uw speciale gebeurtenis of evenement MAGNIFICENT te organiseren.

Buro Magnificent voor:

bedrijfsfeesten | personeelsfeesten | familiedagen | themafeesten | privé feesten | feesten op locatie | diners | galadiners| receptie | jubileum | opening nieuw pand | bereiken hoogste punt bouw | beurzen en congressen | dealer events | incentive | kick off meetings | klantendagen | bedrijfsuitjes | workshops | teambuilding | survival & adventure | productpresentatie | relatie events | acts en animatie | bands | orkesten en artiesten | dj’s | showprogramma | dansgroepen | tuinfeest | thuiskok | sfeervolle aankleding | podia | audio & visuele technieken | gastsprekers …….